، تا این لحظه: 22 سال و 9 روز سن داره

ایران من وطن من

شعر *خدای من*اولین شعر آقا طاها اوصالی 20 در 4 سالگی زنجان شعر *خدای من*اولین شعر آقا طاها اوصالی 2

1392/8/26 22:37
نویسنده : طاها اوصالی20
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

 

شعر *خدای من*اولین شعر آقا طاها اوصالی 20 در 4 سالگی زنجان: شعر *خدای من* آقا طاها اوصالی 20,طاها زنجانی
با اون بچه باحاله          به فکر من چه کاره
برای  روز   بچه            یه آواز بخون بچه
بچه من برای تو
همیشه خوب خداییهست
خدای من                خدا ایران
ایران  من                فضای  من
اینجا  فضا                فضای من
امام  منو                 خدا ما رو
دوست دار و             میره هوا       
خدای  من               منو دوست داشت
دوست داشت منو      حتما منو دوست دار
 و
                ربُه 

آواز برات        میخونم و        یه بچه ی نازنینه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)