، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه سن داره

ایران من وطن من

شعر های آقا طاها

1392/10/20 15:36
نویسنده : طاها اوصالی20
632 بازدید
اشتراک گذاری

 شعر های  آقا طاها

منم طاها اوصالی            بچه ی دبستانی

 نمراتم هست عالی         از سن من گذشته

    هفت و هشت و نه سالی

        رقیبانم  تو خالی      دوست هایی دارم عالی

       عشق من هست فوتبالی      در این بازی هست شادی  

مسی رونالدو دایی               بازیکن جهانی

http://ganj-danesh.2.zanjansch.ir/portal/home.php?school_code=87239009

روزی میشه جهانی                 بازیکن زنجانی

مربی فوتبالم            در تیم ستارگان

هست آقای اشرفی         اون خیلی مهربونه

دوستش آقای مهری         مدیر باشگاهمون

هر دوتاشون هر روزی           آموزش میدن به ما

تو مدرسه ی فوتبال         باشگاه  ستارگان

تو شهر شهیدان        غواصان دریا دل

تو شهر ستارگان      رزمندگان  ایران 

 

 

http://ganj-danesh.2.zanjansch.ir/portal/home.php?school_code=87239009

http://tahaosali20.loxblog.com/

 

شعر:طاها روزه می گیره ، روزه ای که اسم اون ، کله ی گنجشکیه.*طاها اوصالی20*
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:,
 
 13:0

 

من و داداش و بابام      یه روز رفتیم پشت بام     درست موقع غروب

پشت کوه قره داغ     آفتاب وقتی غروب کرد     دنبال ماه گشتیم

در آن لحظه آخر     مثل یه پلک سفید     خیلی نازک دیده شد

ماه قشنگ و خوشگل     در نزدیکی کوه ها     بابا گفتش بچه ها

تبریک میگم به شما     هر چند که من شک دارم      چون که هوای زنجان

ابری بودش بچه ها      باید بریم ببینیم     دفتر رهبر ما

چه می گوید تو سیما     وقتی رسیدیم خونه      دیدیم گل های رنگی

با آهنگی دل نشین     توی صدا و سیما      نوشته بود زیر اون

تبریک میگیم به شما     شروع ماه  خدا      به مسلمانان دنیا

خبر خبر بچه ها      ماه رمضان رسید     ماه میهمانی خدا

می خوام روزه بگیرم     مثل بزرگ ها بشم     چون که حضرت صادق

امام ششم ما     فرموده است بچه ها     از هفت سالگی به بعد

میشه روزه بگیرند     کمی مونده به اذان     اذان ظهر فردا

یا اینکه بیشتر از آن     هر چقدر که بتونند    میشه روزه بگیرند

پس بیایید بچه ها     ما هم روزه بگیریم      روزه ای که اسم اون

کله ی گنجشکی است     من که گفتم به ماما     سحری بیدارم کن

می خوام روزه بگیرم     درست نیمه های شب      دیدم صدا میزنه

مامان جون عزیزم      طاها پسر خوبم      سحری شروع شده

داریم غذا می خوریم     پس از اون هم میخواهیم     لب از خوراکی بندیم

تا افطاری فردا      تا اینکه گفته بشه       اذان مغرب عشا

من هم زود بیدار شدم     بدو رفتم سراغ      غذای خوب ماما

قبل از شروع اذان     دست از غذا کشیدیم     چون که هوا روشن شد

وقت نماز صبح شد      قبل از طلوع آفتاب     کار فرشته ها هم 

 شروع میشه بچه ها     سبد سبد ستاره     توی میهمانی خدا

ثواب می بر ند بالا     انگار کسی بسته است     دست و پای شیطان را

چون همه ی انسان ها     دوست دارند آی بچه ها     کار های خوب خوب کنند

یکی قرآن می خونه      یکی دیگر اون ورتر      نذری میده تو خونه

چون پانزده همین ماه      میلاد اماممونه     امام دوم ما

کریم اهل بیته     چند روزی پس از آن     بیست و یک رمضان

شهادت امامه     امام اول ما       یک پدر مهربان

غذا می داد اون زمان     به بچه های یتیم     درست تو همین روز ها

شب های قدر می رسد     تو این ده روز آخر     پیامبر ما شب ها

همه اش بیدار می موندند     همه اش دعا می خوندند      چون که توی همین شب

قرآن پایین اومده       از طرف خدای     زمین و آسمان ها

ما هم مثل پیامبر     میریم توی مسجد ها      یا اینکه توی حونه

قرآن روی سر میذاریم     خدا را قسم میدیم     به قرآن کریمش

به چهارده معصومش

ما را نگه بداره      از آتش جهنم      دعای بزرگ داره

بنام جوشن کبیر      که توی اون آمده     هزار تا نام خدا

راستی بگم بچه ها      اصلا چرا بترسیم      از آتش جهنم

چون کار بد نکردیم      تازه پیامبر ما      فرموده است چه زیبا

روزه سپر خوب است     در برابر آتش     آن آتش جهنم

خدا خیلی بزرگه    اون خیلی مهربونه     بچه ها را دوست داره

چون خودش آفریده

 

*این شعر توسط پدر طاها اوصالی20 از زبان پسرش با کمک طاها سروده شده*

التماس دعا 

 

 

 

 
 

 

طاها اوصالی 20 امروزشده فوتبالیست
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:,
 
 13:0

 

منم طاها اوصالی            بچه ی دبستانی

 نمراتم هست عالی         از سن من گذشته

    هفت و هشت و نه سالی

        رقیبانم  تو خالی      دوست هایی دارم عالی

       عشق من هست فوتبالی      در این بازی هست شادی  

مسی رونالدو دایی               بازیکن جهانی

iran footbal

روزی میشه جهانی                 بازیکن زنجانی

مربی فوتبالم            در تیم ستارگان

هست آقای اشرفی         اون خیلی مهربونه

دوستش آقای مهری         مدیر باشگاهمون

هر دوتاشون هر روزی           آموزش میدن به ما

تو مدرسه ی فوتبال         باشگاه  ستارگان

تو شهر شهیدان        غواصان دریا دل

تو شهر ستارگان      رزمندگان  ایران 

 

 


 

 
 

 

مژده مژده مژده شعر طاها اوصالی در باره*مادر بزرگ* منتشر شد.
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:,
 
 13:0

 

بنام خدا

  1. مادر بزرگ پیر شده       یه ذره کم جون شده
  2. غذای اون کم شده   اون هشتا بچه داره
  3. سه تای اون دختره       هر سه تاشون عممه
  4. پنج تای اون پسره        چهارتاش عموی منه 
  5.  یکیش بابای منه       مادر بابای من
  6.  مادر بزرگ منه       همونی که پیر شده 
  7.  غذای اون دیر شده       اون که نخورده سیره
  8.  یه ذره لاغرشده       نوه نتیجه داره
  9.  نبیره و ندیده اش          جمعا میشه یکصدتا 
  10.  درحالی کهسن او       ده تا مونده به یکصد
  11.  پیشانی قشنگش        یه قدری چین چین شده
  12.  دست های اون می لرزه      گفتم که اون پیر شده
  13.  پارسال درست یادمه         بااین دستای خوبش
  14.  مهرش رو بالا می برد          تا بخونه نمازش
  15.  امسال همشمی خوابه      لب هاش تکان می خوره
  16.  بدو رفتم سراغش       مادر بزرگ چی میگی
  17.  دوباره آب می خواستی؟       بعد از یه مدتی او 
  18.  یواشکی جواب داد       پسرک خوب من
  19.  نمی تونم بشینم       من می خونم نمازم
  20.  خوابیده رویتختم       طاها عزیز مادر
  21.  انشالله بزرگ می شی      نمی بری از یادم
  22.  نمازتو   بخونی       تو هر دنیا من شادم.

 

  • محمد طاها اوصالی 20          

 

 
 

 

شعر*حیاط مان تور داره* توسط طا ها اوصالی 20 سروده شد.
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:,
 
 13:0

 

بنام خدا

  •      حیاط مان تور داره       درخت انگور داره      بازی در اون شور داره 

  •       هزار تا قانون داره       قانون مندی میاره       انباری پر داره

  •       آب های شرشر داره       رزهای رنگی داره       هفت هشتا زنبور داره

  •       حیاط مان تور داره       بهار شکوفه داره       توی شکوفه هایش

  •       هزار چغاله داره       آلبالو گردو داره       زردآلو فندق داره

  •       شب هاش پر از ستاره       بابا نماز می خوانه       ماما نماز می خوانه

  •       چون که وقت اذانه      گل های رنگی داره     گنجشک جیک جیک می خوانه

  •       چون که وقت بهاره       پیشی روی دیواره       شکمش شده گنده

  •       می خواد بچه بیاره       زیر پای درخت هاش        کرم های خاکی داره

  •       بابا پیوند میزاره        چون آخره بهاره       طاها پمپ بیاره

  •       بابا سمپاشی داره       امیر میز تنیس و        از تو حیاط بر داره

  •       بابا ماشین میاره

 

 
 

 

شعر شهر * بانه * توسط: محمد طاها اوصالی سروده شد.
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:,
 
 13:0

 

روزی نشستیم ما دوستانه      بابا وماما با اهل خانه

داداش می گفت با صد بهانه       چرا ؟ نمیریم  به شهر  بانه

آنجا زیاد است لب تاب رایانه     آی پد می خریم ما عاشقانه

سفر شروع شد به شهربانه    ازشهر زنجان تا شهر بانه

در راه بانه که کوهستانه        بلبلا می خواند صد جور ترانه

تسبیح بابا شد دانه دانه          دیدم درخشید در گونه او

نور قشنگی خوش رنگ و خوش بو

وقتی رسیدیم به شهر بانه       بابا شروع کرد با صد بهانه

من که خریدم در راه بانه         گل های رنگی با عاشقانه

این شهر بانه شد جاودانه   چون که بدیدم با چشم خود من

وقتی بجنگید این اهل بانه      با دشمن خود خیلی مردانه

بابای من گفت این شهر زیبا     شهر قشنگه همسنگرانه 

 *این شعر را اول بابام به من کمک کرد که بنویسم ولی بعدا من به بابام کمک کردم که بنویسیم* "محمد طاها اوصالی زنجان"

 

 
 

 

شعر مادر بزرگ محمد طاها اوصالی در باره وی
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:شعر مادر بزرگ محمد طاها اوصالی در باره وی,
 
 13:0

 

بنام  خدا

شعر مادر بزرگ طاها  در باره"  محمد طاها  اوصالی"

شعر مادر بزرگ محمد طاها اوصالی در باره ویمحمد طاها                  گللره  لاخا

        محمد    آقا                  گلگداخ باغا       

بو گلن بالام  اوزودو     گوزلری جیرا ن گوزودی

     گوزلری وار  بادامی     یولدان ایلیر آدامی

اول  اوزوم  ایسترم       سورا شهرین آدامی

     بالام بیر زامان  گلوپ      باغلارین وار بادامی شعر مادر بزرگ محمد طاها اوصالی در باره وی

 

 
 

 

بهار را توصیف کنید.اولین انشای محمد طاها اوصالی دبستان گنج دانش زنجان
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:,
 
 13:0

 

بنام خدا

اولین انشای منحسینیه اعظم زنجان طاها اوصالی20

نویسنده : محمد طاها اوصالی

فصل بهار را توصیف کنید

بعد زمستان فصل بهار می رسد، دربهارگل ها در می آیند،هوا کمی گرم و برف ها آب می شوند. کشاورزها کار می کنند و چمن ها  می-  رویند ودرختان از خواب زمستانی بیدار می شوند و شکوفه باز می کنند. بعضی از میوه ها ازتوی گل در می آیند. مثل توت فرنگی،گوجه سبزو چغاله بادام. در این فصل باران زیاد می بارد و بعضی موقع ها رعد و برق می زند.ماه های فصل بهار 31 روز است و ماه دارد.        انشا از محمد طاها اوصالی دبستان غیر انتفاعی         گنج دانش زنجان

 

 

 

 
 

 

آی ننه قربان سنه شعر *محمد طاها اوصالی*
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:عکس های آقا محمّد طاها اوصالی 20 جشن نیمه شعبان,
 
 13:0

 

 به وبلاگ *طاها اوصالی 20 فرزند برومند ایران* خاک دلیران خوش آمدید . منتظر نظرات پر بارتان هستیم . تشکر

آی  ننه  قربان سنه                اشتباه یازدیم  گنه

پاک کن ویر منه                          یا که داش ویر منه

من آتیم دشمنه                    یاخشی اورگتدین منه

داش آتام دشمنه                   من اولام  بیردنه

چوخدی مننن گنه                 دیه قربان  وطنه

دی طاها سنه                     ننه قربان سنه         آی ننه قربان سنه

عکس های آقا محمّد طاها اوصالی 20 جشن نیمه شعبان

 

 
 

 

شعر بابا و ماما
موضوع: 25 شهريور 1391برچسب:شعر بابا و ماما,
 
 13:0

 

 

بابا  و    ماما

 

هستید شما


مانند   تاجی

 

بر    سر   ما

 

 طاها اوصالی20طاها اوصالی20

 

 

 
 

 

شعر *خدای من*اولین شعر آقا طاها اوصالی 20 در 4 سالگی زنجان
موضوع: 1 فروردين 1387برچسب: شعر *خدای من* آقا طاها اوصالی 20,
 
 1:0

 

 

با اون بچه باحاله          به فکر من چه کاره
برای  روز   بچه            یه آواز بخون بچه
بچه من برای تو
همیشه خوب خداییهست
خدای من                خدا ایران
ایران  من                فضای  من
اینجا  فضا                فضای من
امام  منو                 خدا ما رو
دوست دار و             میره هوا       
خدای  من               منو دوست داشت
دوست داشت منو      حتما منو دوست دار
و
ربُه
آواز برات        میخونم و        یه بچه ی نازنینه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)